Project omschrijving

NOC*NSF en Albert Heijn hebben een gezamenlijk doel: een actievere levensstijl toegankelijk maken voor alle Nederlanders, door de drempel tot sport en beweging te verlagen. Om dit doel te bereiken organiseren zij samen de AH Sportactie en het AH Sportfestijn.
Tijdens het AH Sportfestijn vormt het Haagse Zuiderpark een weekend lang hét sportfestivalterrein van Nederland, waar het hele gezin een actieve dag ervaart en met veel plezier en inspiratie allerlei sporten en gezond eten ontdekt.

Samenwerking

Helaas was de organisatie genoodzaakt het AH Sportfestijn af te gelasten. Door hevige regenval in de nacht voor het festival was het festijnterrein onbegaanbaar is. De veiligheid van de bezoekers kon niet worden gegarandeerd en de beleving van sport en beweging viel in het water.

Voor deze eerste editie heeft Jumble, in opdracht van advies- en productiebureau Xsaga, een deel van de branding en aankleding mogen verzorgen.

  • Promotieset met bedrukte tas, T-shirts en drinkbeker
  • Bedrukte kledingset voor de crew (medewerkers en vrijwilligers)
  • Bedrukte kleding voor brand activation en promotieteams
  • Keycords, naambadges en dagbandjes
  • Polsbandjes
  • Roll-banners